2014. május 20., kedd

Szülés után 39-40. hét

40. hét

Ez az utolsó heti bejelentkezésem. Hiszen, ezennel a várandósággal megegyező hosszúságú idő, 9 hónap, 40 hét letelt. A korábbi rendhez hasonlóan kitartottam most is amellett, hogy minden nap mozogjak valamit. Ezen a héten is úsztam, futottam, bicikliztem, tornáztam.

Annak örülök a legjobban, hogy a mozgás teljesen természetes része lett a napjaimnak. Talán ez a legnagyobb siker- azon túl, hogy persze a fizikai és lelki állapotomon is érezhető a mozgás pozitív hatása - hiszen a babám mellett egy nagyon egészséges életmódot sikerült kialakítanom.

Bokafájdalmam nem tudom, hogy mennyire átmenetileg, de néhány napja elmúlt. Tehát, semmi akadálya nem volt, hogy sportoljak, babát cipeljek, a nagy gyerek biciklije után szaladjak.

Edzések:

séta
-minden nap 2x, kb. 15 perc

futás
- babával hordozóban 3x
- babakocsival 4x
- idő: kb. 15 perc

átmozgató torna 2x
- gimnasztikai gyakorlatok
nyújtás-lazítás
- idő: kb. 10 perc

úszás 1x
- kb. 10-15 perc mellúszás
- kiegészítő szauna

lábtorna 7x
- lábboltozat erősítő gyakorlatok
- idő 2 perc

biciklizés gyerekkel gyerekülésben1x
kb. 15 perc nett

39. hét

Ezen a héten újra eljutottam az uszodába. Nagyon jól esett a fájó bokámnak az úszás. Általában véve nagyszerű dolog a vízben lenni. Az úszás olyan mozásforma, ami kíméli az ízületeket, tartásjavító hatású, és általánosan megmozgat minden izmot. Csak ajánlani tudom mindenkinek!

A korábbi bokafájdalom miatt folytattam a "terápiát". Tornáztatom rendületlenül, és masszázsra is elmentem. Mostmár látom, nem elegendő a csontkovács munkája, ha tartósan szeretném a problémát megoldani, fontos a saját magam hozzáállásán is változtatni - egészségem védelmébe munkát kell fektetnem.

A masszázsra úgy vettem rá magam, hogy a bokám erősen indokolta. Aztán, a kezelés közben rájöttem, milyen jó is, ha kényeztetnek, mennyire felfrissülök és ellazulok a hatására. Már sokkal hamarabb el kellett olna mennem, és nemcsak azért, mert fáj valami, hanem azért is, hogy jól érezzem magam.

Úgy érzem, hogy kezdek újra megerősödni, és fittnek lenni. A kondícióm javul, egészségesnek érzem magam, és a kedélyállapotom is egyre kevésbé hullámzó.

Edzések:

séta
-minden nap 2x, kb. 15 perc

futás
- babával hordozóban 2x
- babakocsival 2x
- idő: kb. 15 perc

átmozgató torna 2x
- gimnasztikai gyakorlatok
nyújtás-lazítás
- idő: kb. 10 perc

lábtorna 7x
- lábboltozat erősítő gyakorlatok
- idő 2 perc

biciklizés gyerekkel gyerekülésben1x
kb. 15 perc nettó

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése