2013. március 5., kedd

Státusz riport 13-16.hét

A 12. hét után jelentősen mérséklődni kezdtek a várandósság első tünetei (fejfájás, szédülés, émelygés, rossz közérzet, éhségrohamok...). Jobban tudtam már aludni is. Mindennek köszönhetően, napról-napra kezdett visszatérni az "életkedvem". Egyre aktívabbak lettek a napjaim, többet tudtam teljesíteni a mozgásban is. Már nemcsak az volt a célom, hogy "becsületből" végigcsináljam az edzéseket. Örömöt és élményt jelentett futni, teniszezni, sétálni.   Még mindig nem állt be a rend az edzésprogramomba, a heti 2 fix tenisz mellett ötletszerűen megyek futni, és csak ritkán tornázok itthon.

A pocakom is elkezdett növekedni. Már érzem, hogy a plusz súly cipelése miatt szükség lenne a gerinctornára, a hátam, a derekam rendszeresen fáj már a sok állástól, üléstől. Tudatosan azonban még nem iktattam be ezeket a tartásjavító gyakorlatokat. A pocak növekedésével egyre inkább húzódik a hasfalam, úgyhogy elhagytam minden nyújtózkodással és csavarodással járó mozdulatot, mert az kifejezetten kényelmetlen már.

Hangulatom pozitív, és szívesen indulok neki a mindennapoknak.

Fizikai állapot: energikus

Lelki állapot: átlagos

Testsúly: 54 kg

Heti edzésterv: heti 2 alkalom tenisz, heti 1x 10 perc futás, heti 2x 10 perc tartásjavító torna, alkalomszerűen bicajozás (teszt jelleggel)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése